Aspirasi Keluarga Malaysia | DagangNews Skip to main content

Karnival Kerjaya Jamin Kerja di Jelajah AKM Pahang tawar 2,000 jawatan kosong

KUANTAN 28 Okt - Karnival Kerjaya Jamin Kerja Keluarga Malaysia di Jelajah Aspirasi Keluarga Malaysia (AKM) Pahang yang berlangsung selama tiga hari bermula hari ini, menawarkan 2,094 jawatan kosong kepada pencari kerja.

 

PM rasmi Jelajah Aspirasi Keluarga Malaysia Pahang pada 29 Oktober 2022

KUANTAN 28 Okt - Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob dijadual merasmikan Jelajah Aspirasi Keluarga Malaysia (AKM) Pahang pagi esok, dengan pelbagai pengisian program dan aktiviti menarik disediakan kepada pengunjung. 

 

Lebih 20 majikan sedia peluang pekerjaan pada Jelajah AKM Pahang bermula 28 hingga 30 Oktober 2022

KUANTAN 26 Okt - Lebih 20 majikan akan menyediakan pelbagai peluang pekerjaan menerusi Karnival Kerjaya Jamin Kerja sempena penganjuran Jelajah Aspirasi Keluarga Malaysia (AKM) yang berlangsung di Pusat Konvesyen Antarabangsa Sultan Ahmad Shah (SASICC) di sini, selama tiga hari b

Pameran aset ketenteraan tarikan Jelajah AKM Pahang pada 28 hingga 30 Oktober 2022

KUANTAN 25 Okt - Pameran aset dan kehebatan pasukan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) antara tarikan pada siri Jelajah Aspirasi Keluarga Malaysia (AKM) Pahang, yang akan berlangsung di pekarangan Stadium Darul Makmur dan Sultan Ahmad Shah International Convention Centre (SASICC) di

UPM kongsi kepakaran kepada Keluarga Malaysia di Jelajah AKM Negeri Sembilan

KUALA LUMPUR 19 Okt - Pakar dari Universiti Putra Malaysia (UPM) telah berkunjung ke Dataran Seri Jempol, Negeri Sembilan dari 7 hingga 9 Oktober lalu bersempena penganjuran Jelajah Aspirasi Keluarga Malaysia (AKM) di negeri itu.

 

Pengunjung teruja makan kenduri bersama PM di Jelajah AKM Melaka

MELAKA 14 Okt - Pengunjung Kenduri Rakyat sempena Jelajah Aspirasi Keluarga Malaysia (AKM) Melaka hari ini teruja apabila berpeluang makan kenduri bersama-sama Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob.

 

Mandat rakyat penawar ampuh kestabilan politik - PM

MELAKA 14 Okt - Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob menegaskan negara memerlukan kerajaan yang harmoni dan bersatu hati bagi menghadapi persekitaran yang mencabar. 

 

PM yakin Malaysia mampu catat pertumbuhan ekonomi 7% tahun ini

MELAKA 14 Okt - Malaysia muncul antara negara yang menyaksikan prestasi ekonomi terbaik di Asia Tenggara dengan pertumbuhan Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) sebanyak 8.9% pada suku kedua berbanding 5.0% pada suku pertama 2022, kata Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob.

 

Datuk Seri Ismail Sabri rasmikan Jelajah Aspirasi Keluarga Malaysia di Melaka 14 Okt 2022

KUALA LUMPUR 13 Okt - Perdana Menteri Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob dijadual merasmikan Jelajah Aspirasi Keluarga Malaysia peringkat negeri Melaka esok, 14 Oktober 2022.

 

Pendekatan informatif, interaktif bakal tarik pengunjung ke Jelajah AKM Melaka

MELAKA 12 Okt - Pendekatan informatif dan interaktif dijangka akan menarik lebih ramai pengunjung ke Jelajah Aspirasi Keluarga Malaysia (AKM) Negeri Melaka di Pusat Dagangan Antarabangsa Melaka (MITC) yang bermula Jumaat ini.

 

Subscribe to Aspirasi Keluarga Malaysia