Datasonic raikan 1,500 tetamu pada majlis sambutan Aidilfitri | DagangNews Skip to main content

Datasonic raikan 1,500 tetamu pada majlis sambutan Aidilfitri

Pengerusi Eksekutif Datasonic Group Berhad, Tengku Dato’ Seri Abu Bakar Ahmad bersama pengurusan kanan Datasonic Group Berhad pada majlis sambutan Aidilfitri di Putrajaya pada 25 April 2024. - Gambar DGB Group
oleh JOHARDY IBRAHIM

PUTRAJAYA 29 April — Datasonic Group Berhad menganjurkan Rumah Terbuka Aidilfitri Riang Ria pada 25 April 2024, di Boraombak, Marina Putrajaya pada 25 April 2024, menyaksikan kehadiran yang memberangsangkan, dengan lebih 1,500 tetamu yang dihormati memeriahkan majlis tersebut. 

 

Perhimpunan perayaan ini adalah bukti komitmen syarikat untuk memupuk hubungan yang kukuh dengan pelanggannya yang dihargai. 

 

Antara mereka adalah pengurusan kanan Datasonic, tokoh-tokoh terhormat dari pelbagai sektor, pegawai kanan jabatan kerajaan yang sama-sama memeriahkan majlis tersebut.

 

Pengerusi Eksekutif Datasonic Group Berhad, Tengku Dato’ Seri Abu Bakar Ahmad bin Tengku Tan Sri Abdullah, merakamkan ucapan terima kasih kepada para hadirin di atas sokongan dan perkongsian yang tidak berbelah bahagi. 

 

Beliau berkata, "Rumah Terbuka Aidilfitri Riang Ria kami adalah sebagai tanda penghargaan kepada pelanggan kami yang dihormati, yang kepercayaan dan kerjasama mereka telah memainkan peranan penting dalam kejayaan kami."

 

Tambahan pula, Tengku Dato’ Seri Abu Bakar menekankan kepentingan perpaduan dan perpaduan, terutamanya semasa perayaan seperti Aidilfitri. 

 

“Dalam kita bersama-sama meraikan semangat Aidilfitri, marilah kita juga menegaskan komitmen kita terhadap perpaduan, keharmonian dan kemajuan,” katanya.

 

 

datasonic

 

 

Menonjolkan pencapaian syarikat dan usaha masa depan, Tengku Dato’ Seri Abu Bakar mengulangi dedikasi Datasonic terhadap kecemerlangan dan inovasi. 

 

"Kami tetap teguh dalam misi kami untuk menyampaikan penyelesaian termaju dan perkhidmatan unggul kepada pelanggan kami," tegasnya.

 

Rumah Terbuka Datasonic Riang Ria Aidilfitri menyediakan platform untuk rangkaian, persahabatan dan pertukaran budaya, mengukuhkan lagi ikatan antara Datasonic dan pelanggannya. 

 

Acara itu menampilkan masakan yang lazat, dan hiasan yang meriah, mewujudkan suasana perayaan yang bergema dengan semangat Aidilfitri.

 

Memandang ke hadapan, Datasonic kekal teguh dalam komitmennya terhadap kecemerlangan dan berharap untuk meneruskan tradisinya menganjurkan acara yang tidak dapat dilupakan dan memupuk hubungan yang melangkaui sempadan perniagaan.- DagangNews.com