Bintang bola sepak Erling Haaland kini duta jenama peralatan elektrik Midea | DagangNews Skip to main content

Bintang bola sepak Erling Haaland kini duta jenama peralatan elektrik Midea

KUALA LUMPUR 20 Nov - Pengeluar peralatan elektrik China, Midea Group telah memilih penyerang Manchester City Erling Haaland sebagai duta jenama global rasminya.

 

Pengumuman itu merupakan lanjutan terbaru perkongsian Midea dan Manchester City, yang bermula pada Januari 2020 dan baru-baru ini diperbaharui pada Mei 2023.

 

Untuk meraikan Haaland menjadi duta jenama, Midea dan Manchester City telah melancarkan kempen video yang mempamerkan penggunaan produk Midea oleh Haaland dalam persekitaran rumah.

 

"Midea adalah rakan kongsi Manchester City yang bangga, dan saya seronok menjadi sebahagian daripada kempen sepanjang saya bersama kelab setakat ini.

 

"Saya telah melihat logo Midea di seluruh Stadium Etihad dan setelah mengetahui tentang saiz dan cita-cita mereka, saya gembira menjadi duta jenama global.

 

"Video pertama yang kami rakam beberapa minggu lalu menghiburkan, dan saya tidak sabar-sabar untuk bekerjasama untuk maju ke hadapan," kata Haaland.


 

parafrasa

 


Jenama perkakas rumah itu akan terus bekerjasama dan menghubungkan pangkalan peminat Haaland dengan pelanggan Midea dan peminat bola sepak di seluruh dunia melalui pelbagai kempen kandungan, serta pemberian barangan eksklusif dan aktiviti digital lain.

 

Presiden Kumpulan Midea untuk perniagaan rumah pintar Eric Wang berkata, Haaland adalah nama terkenal, pemain yang dilihat dan diperkatakan oleh seluruh dunia.

 

“Beliau sangat merendah diri namun berkuasa, dan pada usia 23 tahun, dia masih mempunyai potensi untuk dikeluarkan, sama seperti jenama Midea kami.

 

"Kami sangat gembira untuk memulakan perkongsian kami dengannya," katanya.


 

parafrasa

 


Presiden Midea Scott & English Electronics Sdn Bhd Ng Kong Chin berkata Haaland adalah individu yang boleh dipelajari oleh generasi muda.

 

“Sama ada di padang permainan mahu pun dalam kehidupan seharian, semangat kesukanan membawa inspirasi dan nilai penting," kata Ng. - DagangNews.com