Penjagaan pemulihan pasca ortopedik Sunway Sanctuary sediakan sokongan komprehensif profesional kepada pesakit | DagangNews Skip to main content

Penjagaan pemulihan pasca ortopedik Sunway Sanctuary sediakan sokongan komprehensif profesional kepada pesakit

KUALA LUMPUR 17 April – Mengenai prosedur ortopedik pembetulan, pemulihan selepas ortopedik hampir sama pentingnya dengan prosedur itu sendiri.

 

Fasa ini pemulihan boleh menjadi perlahan, menyakitkan, tertekan dan membimbangkan, terutamanya jika pesakit tidak mempunyai sumber dan sokongan yang tepat.

 

Maka, ini memerlukan pendekatan proaktif dan profesional untuk merangka pelan penjagaan pasca operasi individu dan holistik yang boleh mempercepatkan seseorang itu proses pemulihan.

 

Menyedari bahawa pemulihan dan pemulihan selepas ortopedik yang betul adalah penting untuk menetapkan pesakit ke jalan yang paling optimum untuk mendapatkan semula kekuatan, keseimbangan, keyakinan dan kembali normal, Sunway Sanctuary - kediaman perkhidmatan sepenuhnya untuk warga emas oleh Kumpulan Perubatan Sunway, kini menawarkan Pakej Pemulihan Post Ortopedik.

 

Ia ditawarkan dalam tiga pakej, setiap satu menyediakan perkhidmatan penginapan holistik, fisioterapi, latihan peribadi, nasihat pemakanan, makanan, penjagaan luka dan aktiviti kesihatan untuk penjagaan selepas pemulihan yang lengkap.

 

Sunway Sanctuary percaya penjagaan selepas ortopedik adalah penting dan boleh diakses oleh semua orang. Oleh itu, ia telah mencipta program yang dirumus oleh pakar industri dan ahli profesional yang dibina di sekitar lima teras teras.

 

Ia berpusat di sekitar pemulihan holistik, menawarkan pendekatan yang menyeluruh untuk pemulihan bergantung kepada keperluan pesakit. Sama ada mereka memilih 4D/3N, 8D/7N atau Pakej 15D/14N, program khusus direka untuk sejajar dengan keperluan pemulihannya.

 

 

iktisad

 

 

Ia meletakkan penjagaan kesihatan dalam jangkauan semua orang dengan kesejahteraan mampu milik dan berdaya saing penentuan harga.

 

Pemulihan pasca ortopedik kini boleh diakses dengan pakej bermula dari hanya RM1,288 untuk 4D/3N. Tiada sudut dipotong dengan peruntukan perundingan doktor dua mingguan sebagai sebahagian daripada komponen pakej standard.

 

Makanan dan pemakanan disertakan berdasarkan diperibadikan nasihat pemakanan tertumpu kepada mengoptimumkan proses penyembuhan. Ini termasuk panduan tentang pemakanan pilihan dan pengambilan pemakanan, khususnya menekankan nutrien penting untuk pemulihan yang lebih cepat, penyembuhan optimum dan kesejahteraan keseluruhan.

 

Program ini memberi tumpuan kepada memulihkan mobiliti melalui kekuatan, fleksibiliti dan keseimbangan latihan dalam persekitaran yang menyokong. Di luar perkhidmatan pemulihan khusus, pesakit boleh mengakses sokongan tambahan yang disediakan oleh jurulatih fizikal bertauliah.

 

Elemen holistik ini disepadukan secara strategik untuk meningkatkan perjalanan pemulihan keseluruhan, menangani bukan sahaja keperluan perubatan khusus tetapi juga menggalakkan kesejahteraan menyeluruh dan kesihatan jangka panjang untuk pesakit yang dihargai.

 

Dikendalikan oleh pasukan penjagaan profesional yang dilatih khas untuk menyediakan penjagaan khusus keperluan pemulihan. Semua prosedur dan proses dilakukan oleh ahli terapi yang berpengalaman, terlatih dalam latihan pemulihan, program peningkatan mobiliti, kesakitan strategi pengurusan dan intervensi terapeutik yang direka untuk memudahkan penuh dan berkesan pemulihan.

 

Untuk kesejahteraan sosial dan mental, program ini dilengkapi dengan penglibatan aktiviti rekreasi yang bertujuan untuk mempromosikan penginapan yang lengkap.

 

Pemulihan selepas pembedahan memerlukan kesabaran, pengetahuan dan tenaga. Jika anda sedang mencari yang  penjagaan betul, dan orang dan merancang untuk itu untuk memastikan proses penyembuhan yang lancar, tidak perlu melihat lebih jauh daripada Sunway Sanctuary.

 

Pakej Pemulihan Selepas Ortopedik Sunway Sanctuary berharga RM1,288 untuk 4H/3M, RM2,888 untuk 8H/7N atau RM5,388 untuk 15H/14N. - DagangNews.com