Bask Bear Coffee buka kedai ke-100 di Suria KLCC | DagangNews Skip to main content

Bask Bear Coffee buka kedai ke-100 di Suria KLCC

KUALA LUMPUR 29 Sept - Bask Bear Coffee bersedia untuk menumpukan pada pengembangan dalam pasaran domestik, manakala Tealive akan terus menerajui usaha pengembangan serantau, menurut Ketua Pegawai Eksekutif Loob Holding Bryan Loo.

 

“Bask Bear pada masa ini tidak mempunyai sebarang rancangan serantau, manakala Tealive sangat tertumpu pada pengembangan serantau.

 

"Jadi, untuk kopi Bask Bear matlamat kami seterusnya adalah untuk memastikan kami terus meningkatkan kedai kami, membawa produk terbaik kepada pengguna kami dan kemudian menjadi destinasi utama untuk kopi dan roti bakar,” katanya.

 

"Matlamat kami adalah untuk mencecah sekurang-kurangnya 300 kedai sebelum kami mula melihat perkembangan wilayah," kata Loo kepada pemberita pada pembukaan kedai fizikal ke-100 Bask Bear Coffee di Suria KLCC pada Rabu.

 

 

loob
BRYAN LOO merasmikan pembukaan kedai ke-100 Bask Bear Coffee di Suria KLCC pada 27 Sept 2023

 

 

Loob Holding dijangka disenaraikan di Bursa Malaysia tahun depan, dengan penyokong ekuiti persendirian mereka Creador Capital Group berusaha untuk membina rekod prestasinya yang berjaya keluar di negara ini.

 

Loob Holding ialah syarikat induk kepada jenama Tealive, Bask Bear Coffee, Wonderbrew dan Sodaexpress.

 

Loo juga menggariskan rancangan Loob Holding untuk membuka 100 cawangan Bask Bear Coffee setiap tahun. Jenama itu kini mempunyai 120 kedai maya, menjadikan jumlah rangkaiannya kepada 220 kedai digabungkan, termasuk dua cawangan utama Bask Bear Supreme.

 

“Kopi Bask Bear diperkenalkan sejurus sebelum wabak melanda Malaysia dan kami perlu segera mengubah diri kami menjadi jenama maya. Kami dengan cepat menjadi kopi maya yang paling banyak dihantar semasa penutupan.

 

“Apabila kita keluar daripada wabak itu, kita perlu fokus semula untuk memiliki kedai fizikal. Tahun lepas, kami menetapkan matlamat kami untuk mencapai kejayaan kedai fizikal ke-100 kami pada suku ketiga tahun ini dan kami mencapainya,” katanya. - DagangNews.com