Starbucks lancarkan edisi terhad koleksi barangan dUCK | DagangNews Skip to main content

Starbucks lancarkan edisi terhad koleksi barangan dUCK

Oleh JOHARDY IBRAHIM

KUALA LUMPUR 27 Sept - Starbucks Malaysia melancarkan edisi terhad koleksi barangan pereka dengan jenama fesyen tempatan dUCk, yang kini boleh didapati di semua kedai Starbucks® di Malaysia dan Brunei.

 

Menampilkan warna ungu ikonik dUCk, koleksi peralatan minuman dan aksesori gaya hidup ini meraikan orang yang bergaya, dan penyalur gaya hidup aktif yang mengambil alih dunia, satu teguk pada satu masa.

 

Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan Berjaya Food Berhad dan Pengarah Urusan Starbucks Malaysia & Brunei, Dato’ Sydney Quays berkata, memandangkan Starbucks terus menyediakan platform antarabangsa yang memperjuangkan keterangkuman, kekitaan dan keberanian untuk mencabar setiap hari, pihaknya gembira dapat bekerjasama dengan dUCk, sebuah perniagaan yang diterajui wanita yang bermula di Malaysia dan sejak itu telah menjadi ikon fesyen hijabista.

 

“Barisan dUCk + Starbucks menangkap intipati untuk hidup dengan berani dan meninggalkan warisan positif di dunia, dan kami teruja untuk menawarkan pelanggan kami peluang itu dengan koleksi ini.


 

dumb

 

dumb

 

 

Pengasas Bersama dan Ketua Pegawai Kreatif Kumpulan dUCk, Vivy Yusof berkata, selepas rumah dan pejabat, Starbucks ialah rumah ketiga beliau!

 

"Saya kagum dengan cara jenama terkenal ini terus berkembang dan berhubung dengan rakyat Malaysia sepanjang tahun - ia sangat memberi inspirasi.

 

“Saya suka bekerja dengan jenama yang memberi impak kepada masyarakat dan anda boleh melihatnya di Starbucks daripada senyuman di wajah barista mereka setiap hari. Ia adalah impian yang menjadi kenyataan untuk bekerjasama dengan mereka hari ini, saya harap ini adalah permulaan untuk banyak projek yang menakjubkan bersama-sama,” ujar beliau.

 

Vivy Yusof mengasaskan dUCk pada tahun 2014 melalui keghairahan dan kecintaannya terhadap tudung yang bergaya dan niat untuk menunjukkan wanita bahawa memakai selendang harus diraikan. Jenama itu telah mendapat pujian di seluruh dunia dan kemudiannya berkembang menjadi apa dikenali hari ini sebagai Kumpulan dUCk.

 

Diinspirasikan oleh alam semula jadi dan keyakinan, koleksi dUCk + Starbucks "Blooming" termasuk selendang yang cantik elegan, termasuk selendang dan selendang nano dengan pesona Starbucks, beg tote boleh lipat, termos dan Starbucks eksklusif kad.


 

dumb

 


Dua lagi peralatan minuman, termasuk cawan sejuk dan cawan juga akan dilancarkan pada Oktober tahun ini. Harga untuk bermula daripada RM95.

 

Kerjasama barangan masa terhad ini tersedia mulai 27 September 2022, di kedai Starbucks® di Malaysia dan Brunei. Kad dUCk + Starbucks adalah eksklusif untuk Malaysia sahaja. - DagangNews.com