Exabytes umum Pelan Pertumbuhan 2023, terus fokus kepada PKS   | DagangNews Skip to main content

Exabytes umum Pelan Pertumbuhan 2023, terus fokus kepada PKS  

Oleh JOHARDY IBRAHIM

KUALA LUMPUR 18 Jan – Sebagai penyedia penyelesaian perniagaan, awan, digital dan E-dagang yang terkemuka di Asia Tenggara, Exabytes Network Sdn Bhd kini memberi khidmat kepada lebih 160,000 perniagaan kecil dan sederhana (PKS) di 121 negara.

 

Syarikat ini menyediakan perkhidmatan seperti pengehosan awan, perkongsian dan e-mel, Pelayan Peribadi Maya, pelayan khusus, pendaftaran nama domain, pemasaran digital, alat pemasaran dan kerjasama, dan lain-lain lagi.

 

Syarikat itu berusaha untuk memberi perkhidmatan kepada pelanggan PKS dengan penyelesaian yang boleh dipercayai, mampu milik dan dipermudahkan yang memberikan mereka kelebihan daya saing pada fasa awal pendigitalan perniagaan mereka.

 

Ini dipandu oleh Pelan Pertumbuhan Exabytes 2023 yang merangkumi beberapa pencapaian penting.

 

Sebagai imbasan, Exabytes melancarkan Program Accelerate Women Entrepreneurship with Exabytes (AWEWE) pada 2022, membantu 380 usahawan wanita di Malaysia dan Singapura meningkatkan kemahiran keusahawanan mereka sambil membantu mereka mewujudkan kehadiran dalam talian.

 

Selain itu, Exabytes telah membantu lebih 220 wanita muda di Pulau Pinang yang merupakan pelajar berumur antara 15 dan 17 tahun dalam membangunkan kebolehan digital mereka dan membuat persediaan untuk masa depan, yang juga merupakan sebahagian daripada program AWEWE.

 

Bersempena dengan ulang tahunnya yang ke-21, Exabytes meluaskan jangkauannya ke Setiawalk di Puchong, sambil turut menjadi rakan kongsi Google Workspace, AWS Cloud, Huawei Cloud, Microsoft dan Freshworks, antara yang lain.

 

Malah, itu semua adalah sebahagian daripada perjalanan pertumbuhan digital Exabytes dalam usaha membantu pelanggannya dengan transformasi digital dan keselamatan siber mereka yang mengutamakan awan.

 

Dengan itu, Exabytes baru-baru ini mengumumkan bahawa syarikat itu telah melabur dalam dua tonggak baharu untuk mempelbagaikan tawarannya kepada pelanggan yang menyediakan Penyelesaian Runcit Baharu dan Penyelesaian Pertama Awan Perusahaan.


 

Chan Kee Siak
                              Chan Kee Siak

 


Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Exabytes, Chan Kee Siak berkata, pihaknya yakin dengan perjalanan Transformasi Digital dan sebagai sebuah syarikat, Exabytes berusaha untuk berkembang dengan keperluan pelanggan yang sentiasa berubah.

 

“Tahun ini, kami akan memberi tumpuan untuk membolehkan lebih ramai pelanggan mula menemui nilai untuk terus berubah dengan penawaran penyelesaian digital Exabytes, terutamanya dalam kalangan perniagaan kecil, sederhana dan besar.

 

“Inilah cara kami merancang untuk terus menyumbang kepada kemajuan transformasi digital di peringkat tempatan dan antarabangsa,” kata beliau.

 

Seperti kebanyakan aspek perniagaan, perkongsian merupakan inisiatif utama untuk memacu kesedaran tentang rancangan pertumbuhan, produk dan penyelesaian yang berkaitan, dan platform pembelajaran untuk meningkatkan set kemahiran dan memaksimumkan peluang transformasi digital.

 

Dengan mengambil kira perkara itu, Exabytes telah bekerjasama secara aktif dengan jenama global dan terkenal untuk memastikan pelanggannya menikmati kadar, spesifikasi dan pengalaman terbaik.

 

Memandangkan hakikat bahawa memupuk dan menyokong keperluan pelanggan bukan sahaja dilakukan dengan menawarkan penyelesaian digital yang betul tetapi juga penting untuk Exabytes membantu pelanggan dengan perjalanan pendigitalannya, Exabytes baru-baru ini telah melancarkan Akademi Exabytes dengan matlamat untuk menyokong pelanggannya dengan pengetahuan tentang produknya dan pengetahuan pengguna untuk meningkatkan penggunaan dalam pasukan mereka mengenai penyelesaian yang telah mereka langgan untuk mengembangkan perniagaan mereka.

 

Sepanjang skop produk dan perkhidmatan yang sentiasa berkembang sepanjang tempoh dua dekad yang lalu, Exabytes terus berkembang di seluruh rantau ini, yang membolehkan syarikat mendapat manfaat daripada segmen baharu, bukan sahaja untuk kebaikan syarikat, tetapi untuk kepentingannya. pelanggan juga. – DagangNews.com