T7 Global raih arahan kerja selama dua tahun daripada Hibiscus Oil | DagangNews Skip to main content

T7 Global raih arahan kerja selama dua tahun daripada Hibiscus Oil

Gambar hiasan

KUALA LUMPUR 20 Okt - T7 Global Bhd. menerusi anak syarikat milik penuhnya, Tanjung Offshore Services Sdn. Bhd. memperoleh perintah kerja daripada Hibiscus Oil & Gas Malaysia Ltd untuk menjalankan kerja-kerja baik pulih serta perkhidmatan palam dan pengabaian.

 

Arahan kerja di bawah kontrak Pan Malaysia berkuat kuasa mulai 3 Ogos 2022 hingga 2 Ogos 2024 untuk tempoh dua tahun berdasarkan Panggilan Keluar.

 

Ia membabitkan penyediaan perkhidmatan telaga bersepadu untuk intervensi, kerja dan pengabaian untuk PAC.

 

Di bawah kontrak Pan Malaysia, Tanjung Offshore akan mengambil bahagian dalam pekerjaan yang akan datang untuk perkhidmatan telaga bersepadu untuk kerja telaga dan pengabaian telaga daripada PAC di Malaysia.

 

Dalam kenyataan hari ini, Ketua Pegawai Eksekutif T7 Global, Tan Kay Zhuin berkata, ia menandakan kejayaan bagi Tanjung Offshore kerana arahan kerja itu termasuk perkhidmatan kerja-kerja baik pulih serta palam dan pengabaian di bawah kontrak Pan Malaysia.

 

"Perkhidmatan telaga bersepadu, yang meliputi kedua-dua telaga pengeluaran dan peninggalan telaga lama, akan menjadi sebahagian daripada penyelesaian tenaga jangka panjang kami untuk pengendali luar pesisir.

 

"Bagi tempoh beberapa tahun akan datang, kami menyasarkan untuk mendapatkan lebih banyak kerja-kerja sedemikian, dengan menyediakan penyelesaian telaga yang inovatif kepada pengendali luar pesisir lain di rantau ini," katanya. - DagangNews.com