OYO tawar hadiah jongkong emas kepada pengunjung bertuah sempena Ramadan | DagangNews Skip to main content

OYO tawar hadiah jongkong emas kepada pengunjung bertuah sempena Ramadan

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 27 Mac - Syarikat teknologi perhotelan global, OYO mengumumkan skim khas, 'OYO Promo Ramadan' untuk mendorong dan memberi ganjaran perjalanan sempena menyambut Ramadan.

 

Sebagai sebahagian daripada komitmen OYO untuk menyokong perjalanan dalam masa penting ini, pihaknya menawarkan hadiah jongkong emas kepada pengunjung yang menginap di hotel OYO dari 10 Mac hingga 20 April 2023.

 

Ketua Negara OYO Malaysia, Akshay Rathod berkata, perjalanan pada Ramadan juga dapat menawarkan perspektif unik mengenai kehidupan seharian kerana pelancong mungkin berpeluang mengalami rentak kehidupan lebih santai. 

 

"Banyak kawasan di Malaysia menjadi meriah dengan acara dan festival khas. Selalunya terdapat pasar malam dan bazar, yang mana anda dapat mencuba makanan tradisional dan mengalami budaya tempatan. 

 

"Kami berharap skim Ramadan ini akan mendorong para tetamu untuk memulakan perjalanan yang bukan hanya memuaskan secara rohani tetapi juga berpotensi memberi manfaat," katanya dalam kenyataan hari ini.

 

Sementara itu, seramai 20 pemenang akan dipilih berdasarkan jumlah hari mereka menginap di hotel OYO dalam tempoh peraduan.

 

Pelancong yang menempah penginapan mereka dengan OYO Rooms secara automatik akan mendapat undian untuk memenangi jongkong emas. 

 

 

oyo

 

 

Satu bar emas akan diberikan kepada dua tetamu teratas yang menempah penginapan mereka di OYO selama 10 malam atau lebih dalam tempoh peraduan.

 

Untuk mendapatkan diskaun ini, para tetamu boleh memuat turun aplikasi OYO untuk mengetahui hotel yang mengambil bahagian yang sah dan lengkapkan tempahan dengan menggunakan kod kupon 'OYORAMADAN'. 

 

Mereka juga dapat menyelesaikan pertanyaan mereka dengan cepat dengan 'chatbot' 24*7 OYO - Yo! Sembang. - DagangNews.com