Offspring, Wishful jalin kerjasama perkenal kit balik kampung eksklusif sempena Hari Raya | DagangNews Skip to main content

Offspring, Wishful jalin kerjasama perkenal kit balik kampung eksklusif sempena Hari Raya

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 11 April - Jenama produk penjagaan kesihatan premium Australia, Offspring bekerjasama dengan Wishful Curated Gifting untuk menawarkan pelbagai set hadiah yang direka bentuk secara unik untuk pelanggan sempena Aidilfitri.

 

Melalui perkongsian ini, Offspring yang juga cabang penjagaan kesihatan mampan Sedania Innovator Bhd, memperkenalkan 'kit balik kampung' eksklusif yang dilengkapi tisu basah terbiodegradasi sepenuhnya, keperluan penjagaan kulit berasaskan tumbuhan, barangan perjalanan seperti lampin pakai buang dispenser beg, serta beg perjalanan.

 

Ketua Pegawai Eksekutif Offspring, Mohamed Roslan Ismail berkata, pihaknya menyedari bahawa tindakan pemberian hadiah adalah cara yang berkesan untuk menyampaikan kasih sayang terutamanya semasa musim perayaan seperti Hari Raya.

 

“Kami teruja dengan perkongsian kami kerana ini adalah pembungkusan hadiah premium pertama dengan Wishful dan menjadi barang yang sangat dicari untuk orang yang mereka sayangi," katanya dalam kenyataan hari ini.

 

Tambah Mohamed Roslan, melangkah ke hadapan, pihaknya melihat potensi besar dalam ruang penyampaian hadiah dan sentiasa berusaha untuk memupuk jenama yang dekat di hati orang ramai. 

 

"Kami juga secara aktif bekerjasama dengan syarikat inovatif lain untuk terus membina asas yang sedia ada," katanya.

 

 

offspring

 

 

offspring

 

 

Kit perjalanan akan tersedia secara eksklusif di kedai web Offspring dan Wishful, dengan kuantiti terhad. 

 

offspring

 

 

Sebagai jenama produk bayi organik premium Australia yang paling pesat berkembang, Offspring mempunyai lebih 170 tahun SKU mesra alam yang berbeza boleh didapati melalui platform e-dagang serta kedai runcit fizikal terpilih. - DagangNews.com