TMT Megastore tawar pembelian serendah RM1 sempena pembukaan di Pavilion Bukit Jalil | DagangNews Skip to main content

TMT Megastore tawar pembelian serendah RM1 sempena pembukaan di Pavilion Bukit Jalil

Adrian Yu (dua dari kiri) dan Datuk Joyce Yap (dua dari kanan) ketika perasmian pembukaan TMT Megastore di Pavilion Bukit Jalil.
Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 20 Mei - Thunder Match Technology Sdn. Bhd. (TMT) mengumumkan pembukaan TMT Megastore yang kelima di Pavilion Bukit Jalil, menjadikan jumlah keseluruhan 49 cawangan di seluruh negara.

 

TMT Megastore yang baru dilancarkan itu menawarkan pembeli pengalaman runcit eksklusif dengan rangkaian produk dan gajet teknologi berkualiti  dan luas. Megastore itu juga termasuk perkhidmatan penyelenggaraan dan pembaikan di bawah satu bumbung.

 

Sempena pembukaan kedai itu, TMT turut menawarkan Belian Bintang Pembukaan Besar dari serendah RM1, tawaran Pembukaan Besar dengan penjimatan sehingga RM700 dari 20 hingga 22 Mei 2022.

 

TMT juga mengendalikan kedai konsep dan pengalaman untuk Acer, ASUS, HP, Huawei, Lenovo, OPPO, Samsung dan Vivo. Ia juga merupakan penjual semula dan pembekal perkhidmatan Apple yang sah.

 

Pengasas TMT, Adrian Yu berkata, pembukaan TMT Megastore terbaru itu meneruskan usaha syarikat untuk menghubungkan orang ramai kepada jenama teknologi dengan membekalkan rangkaian luas produk berkualiti untuk mempromosikan kehidupan yang lebih bijak. 

 

"Kami berbesar hati untuk bekerjasama dengan Pavilion Bukit Jalil untuk membawa satu lagi pengalaman kedai fizikal kepada pembeli dan menyediakan pengalaman runcit dan e-runcit terbaik untuk memenuhi semua keperluan teknologi pembeli.

 

“Kami mengutamakan kecekapan, kemudahan dan memberikan pengalaman pembeli yang terbaik kerana pekerja kami menjalani latihan berterusan yang membolehkan kami mempunyai pasukan yang berdedikasi dan berpengetahuan di semua kedai kami. 

 

"Ini memberikan pelanggan pengalaman yang mengasyikkan daripada membeli kepada perkhidmatan selepas jualan kerana mereka semakin mengamalkan kehidupan yang lebih bijak melalui penggunaan teknologi. Pekerja kami sedia membantu dan berunding tentang perkara yang sesuai dengan keperluan pelanggan," katanya dalam satu kenyataan.

 

Ketua Pegawai Eksekutif Peruncitan Kuala Lumpur Pavilion Sdn Bhd, Datuk Joyce Yap pula berkata, pihaknya sangat teruja untuk mengalu-alukan TMT, salah satu peruncit IT dan teknologi terbesar di Malaysia ke Pavilion Bukit Jalil.

 

"Kami menjangkakan peningkatan jumlah pengunjung lebih tinggi dengan pembukaan Megastore terbaharu TMT kerana pengunjung kini boleh berpusu-pusu ke Pavilion Bukit Jalil untuk membeli-belah pelbagai pilihan gajet teknologi sambil menikmati bermacam tarikan lain yang ditawarkan oleh pusat beli-belah ini," katanya.

 

TMT telah dianugerahkan anugerah "Jualan Terbaik", "Penjual Kecemerlangan Terbaik", "Rakan Kongsi Terbaik", "Kedai Berprestasi Terbaik", dan "Kedai Pertumbuhan Tertinggi" daripada rakan kongsi jenamanya, antara lain. - DagangNews.com