JOS Malaysia tawar penyelesaian inovatif, tingkatkan perkhidmatan pelanggan | DagangNews Skip to main content

JOS Malaysia tawar penyelesaian inovatif, tingkatkan perkhidmatan pelanggan

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 9 Ogos - JOS (Malaysia) Sdn. Bhd. (JOS MY) dahulunya dikenali sebagai HKBN JOS (Malaysia) Sdn. Bhd., telah menyatukan rangkaian dan perkongsiannya ke arah meningkatkan standard perkhidmatan dan penyelesaian perniagaannya kepada pelanggan.


 
Sebuah usaha sama antara dua syarikat telekomunikasi yang mantap dan berpengalaman dari Singapura dan Hong Kong, JOS MY kini beroperasi di bawah payung StarHub Singapura. 

 

Kesatuan dengan kedua-dua syarikat ini akan meletakkan JOS MY pada kedudukan yang berfaedah untuk mengembangkan bahagian pasarannya di rantau ini dan menawarkan perkhidmatan utama kepada pelanggannya.


 
Hala tuju baharu ini akan mengukuhkan kedudukan JOS MY sebagai penyedia penyelesaian dan perkhidmatan Penyepaduan Sistem terkemuka dan mengukuhkan usahanya untuk menjana kerjasama dan hubungan kerja yang lebih bermakna, terutamanya dalam sektor infrastruktur dan IT.

 

Pengarah Urusan JOS MY, Steven Soo berkata, matlamat mereka adalah untuk memainkan peranan pemacu utama dalam pertumbuhan dan pengembangan pelanggan sedia ada sambil menjana perkongsian baharu, ketika syarikat bergerak melalui perubahan landskap global dan ekonomi.

 

"Transformasi digital dan keselamatan siber adalah kritikal dalam norma baharu operasi perniagaan hari ini dan bekerja dari jauh tanpa langkah keselamatan membawa kepada kerosakan data, akses tanpa kebenaran dan disalahgunakan," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

 

Soo berkata, JOS MY sedang mencari untuk memberi perkhidmatan kepada telco dan pasaran logistik dengan lebih banyak segmen pasaran yang dikenal pasti untuk menambat pertumbuhan dan pengembangan masa depan syarikat.

 

 

jos
Steven Soo

 

 

“Kami mempunyai pasukan yang sangat kuat dan kini disokong oleh kedua-dua StarHub dan HKBN, kami yakin kami boleh memberi nilai dan bantuan yang lebih besar kepada pelanggan,” katanya. 

 

Tambahnya, pengaturan usaha sama baharu itu akan mengukuhkan kedudukan JOS MY sebagai pemain utama dalam pasaran ICT dan syarikat mengharapkan keyakinan pelanggan yang lebih besar dan peluang perniagaan yang diperluaskan.

 

"Anak syarikat ekosistem baharu juga dijangka mendapat manfaat daripada penyelesaian dan perkhidmatan baharu yang akan tersedia. Ini termasuk pengehosan Pusat Data dan pembangunan aplikasi Data Besar.


 
“Penyelesaian dan perkhidmatan baharu ini akan mengukuhkan lagi peranan JOS MY sebagai penyedia penyelesaian dan perkhidmatan ICT yang dipercayai di rantau Asia,” katanya.

 

Dengan lima komponen teras merangkumi Pengkomputeran Awan, Infrastruktur Generasi Seterusnya, Keselamatan Siber, Penyelesaian Digital dan Pengkomputeran Pengguna Akhir, syarikat itu menawarkan rangkaian komprehensif perkhidmatan sokongan sebagai penyedia penyelesaian digital yang holistik. - DagangNews.com