MOP KLIA tawar hadiah sehingga RM50,000 menerusi peraduan 'Shop & Win' | DagangNews Skip to main content

MOP KLIA tawar hadiah sehingga RM50,000 menerusi peraduan 'Shop & Win'

Oleh ZULFADLI SHARIFUDIN

KUALA LUMPUR 29 Nov - Mitsui Outlet Park KLIA Sepang (MOP KLIA) menganjurkan peraduan 'Shop & Win' dengan menawarkan hadiah berjumlah RM50,000 sehingga 25 Disember 2022.

 

Hadiah-hadiah lain, termasuk peti sejuk jenama Panasonic, televisyen pintar Sharp, komputer riba Lenovo, telefon pintar Samsung Galaxy, pembersih vakum Sharp Stick, pinggan mangkuk Le Creuset, kerusi urut GINTELL S5 dan banyak lagi.

 

Untuk mengambil bahagian, pembeli perlu berbelanja minimum RM300 dalam maksimum 2 resit pada hari yang sama. 

 

Penyerahan borang penyertaan tanpa sentuh boleh dilakukan dengan mengimbas Kod QR Penyertaan Peraduan yang tersedia di semua kedai dan rangkaian kedai makan yang mengambil bahagian atau di kawasan utama terletak di Sunshine Square.

 

Dalam pada itu, MOP KLIA akan mengadakan jualan akhir tahun yang menarik serta pelbagai aktiviti yang menyeronokkan, tanpa melupakan keperluan kanak-kanak yang kurang bernasib baik.

 

Jualan akhir tahun MOP KLIA tahun ini bertema 'Bunny Wonderland', daripada hiasan, cenderahati sehingga hadiah. MOP KLIA juga akan memulakan program tanggungjawab sosial korporat (CSR) tahunan mereka dengan memenuhi senarai hajat kanak-kanak yang kurang bernasib baik dari ‘Rumah Hope’. 

 

‘Rumah Hope’ adalah sebuah rumah yang didaftarkan secara rasmi sebagai tempat perlindungan untuk kanak-kanak yang didera, diabaikan dan kurang bernasib baik, berusia antara 5 hingga 17 tahun dan MOP KLIA akan menjadi penajanya tahun ini.

 

 

mitsui

 

 

mitsui

 

 

mitsui

 

 

Timbalan Pengarah Urusan Pembangunan MFMA, TJ Cheah berkata, beliau berharap dapat membawa kembali kegembiraan kepada pembeli dan kanak-kanak yang kurang bernasib baik semasa musim perayaan akhir tahun.

 

“Akhir tahun sentiasa meriah dengan perayaan Krismas dan Tahun Baharu. Semasa musim pemberian hadiah ini, kami ingin meraikan semua orang dengan jualan akhir tahun kami sehingga 90% diskaun dan aktiviti perayaan, yang mana pembeli boleh menikmati nilai terbaik daripada pembelian mereka. 

 

 

mitsui

 

 

mitsui

 

 

mitsui

 

 

Selain daripada diskaun hebat, pembeli juga akan diberi ganjaran 'hadiah dengan pembelian', yang menawarkan lebih banyak nilai kepada pembeli apabila mereka membeli-belah dengan kami,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

 

Pelbagai bengkel dan persembahan telah disediakan untuk menarik pembeli mencetuskan semangat percutian. Antaranya termasuk bengkel perhiasan Krismas DIY dan kad ucapan serta bengkel poskad. 

 

Turut untuk dinanti-nantikan adalah beramah mesra dengan Santa Claus, persembahan tarian, pejalan kaki bajang, penampilan maskot Snowman dan juga alunan lagu-lagu Krismas. Maklumat lanjut mengenai tarikh dan masa untuk aktiviti dan persembahan boleh didapati di Laman Facebook MOP KLIA: https://www.facebook.com/MOPKLIA/. - DagangNews.com